Wednesday 21 November 2012

SONG ADAM HAWA


Asalamualaikum semua,sedap x dgr lagu diblog aku sudah bertukar , gara-gara layan cerita dan novel adam dan hawa sampai lagu yg didendang oleh shahir iaitu "aku yang berdosa" menjadi lagu kegemaranku untuk didengar , sebenarnya 1st time aku dengar dari petikan drama adam dan hawa terus aku cari lagu dan liriknya sekali masyallah memang layan la liriknya menusuk kalbu dan menyentuh perasaan part nie yg aku suka :

"Sejauh mana Langkah ku di sana Aku melupakan Mu Seluas mana Kau beri padaku Masih ku angkuh pada-Mu Segalanya dusta Gelap mengaburi ku Ya Allah Apa yang bisa Ku tebus kepada-Mu Atas dosaku Ya Allah Ku hina terasa Biar ku bersujud Untuk ke syurga-Mu".


blog adam dan hawa..sehhh 

Adam Hawa


note: may have fun with the song in my blog

No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee