Tuesday 6 November 2012

Go Gua Kelam

pintu masuk 

Sambung entry percutian menuju ke gua kelam balik dari wang kelian perlis sekadar mengimbau kenangan manis yang sempat dirakamkan samaada kamera video atau dari foto .


Salah satu gua yang paling menarik di Malaysia berukuran 370 meter panjangnya ,berhampiran pekan kecil kaki bukit yang dinamakan gua kelam.Salah satu nya jalan untuk ke gua ini ialah melalui jambatan kayu yg tergantung .Jambatan ini menghubungkan kaki bukit dengan lembahan  wan tangga iaitu sebuah lembah di hujung gua kelam.


siapa yang suka aktiviti lasak juga disediakan kalau tidak silap la.. huhuhu


jom kita teroka


ladies first..


SECRET GARDEN GUA KELAM


kalau hendak berkelah atau mandi disini


berbumbungkan kehijauan


dekat kandang rusa 


siap ada p/s "safety first" good..good..good just remember sape2 yg masuk disini +_+

memang best la ke sini tapi yang sedihnya tidak boleh naik keretapi jer takpe next time repeat balik heehhee...kalau yang hendak mandi manda dan berkelah boleh la datang sini ..huhhuuh
Untuk destinasi aku seterusnya ke padang besar tiada gambar pun di snap sbbnya niat hendak menyinggah tapi ada sahaja barang yg dibeli itu lah  perempuan...hehehehehe.

3 comments:

Anonymous said...

Rindu sama perlis, Mesti makin maju.

'tak tanyakan? Takpe. Akk tetap nk ckp' hihi. Aku dulu (02-03) duduk kat jln istana. Campus kat kangar.selalu lepak gua klu nk ponting class.

Sugguh rindu memory.

THE AUTHOR said...

Lat pergi sama kawan2 dulu tahun 1997..lamanya

Unknown said...

ayesha ramlee:owhh dlu blajar kt perlis....

hanif idrus:skrg da ada perubahan kann?

 
Designed by: Ayesha Ramlee