Tuesday 30 October 2012

Raya Haji 2012

Raya haji tahun nie aku cuti panjang lagi.tapi first raya haji aku beraya dirumah mak aku
dulu sebabnya sang suami masih bekerja hari khamis dan balik kerja pun lambat pukul
8pm so tunda balik petang raya


preparation untuk raya haji simple jer pakai ape yang ada...jimat kan huhu abes jer salam
bersalaman serta makan2 dirumah bonda dan nenda aku terus pulang ke kampung sang
suami di semanggol perak.

Dalam perjalanan memang syok la driver sebabnya jalan tidak sibuk sangat.aku sampai pun dalam pukul 4 pm.Sampai2 jer semua ada adik beradik sang suami dan ipar kami
bersalaman dan berborak2.

Malam raya haji aku,mak mertua dan kakak ipar duduk santai semua layan la telemovie
istimewa aidiladha :Tersalah Cinta.

Cerita nie memang lawak ada part pengajaran dan keinsafan juga terselit plus ambience
kota suci mekah so aku boleh layan cerita ini sampai abes okehhh...
selamat raya haji semua

No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee