Wednesday 17 October 2012


Galaxy Note II Bakal Dilancarkan 19 Oktober 2012?


Waaaarghhhhhhhhh nak menjerit pun ada bila baca dari beberapa sumber mengatakan Samsung Note II bakal dilancarkan pada 19 Oktober 2012 nih. Giler ahhhhh rasa nak rembat satu. Buat masa ni yang aku dengar cuma Celcom akan merasmikan telefon ni pada tarikh tersebut telco lain? Aku tak pasti pulak!

Ada sumber mengatakan Celcom bakal menawarkan telefon dengan Plan yang tersangat murah. Paling best ada jugak yang mengatakan pada hari perasmian Samsung Galaxy Note II ni akan ada banyak freebies dan cabutan bertuah akan diberikan. Aku nak kongsi serba sedikit info tentang Samsung Galaxy Note II dengan korang;
 Samsung Galaxy Note II menjanjikan kelajuan dan experience yang lebih best dari yang sebelumnya yang mana kalau korang belum tahu Samsung Galaxy Note II ni menawarkanAndroid 4.1 (Jelly Bean) dan 1.6 GHz quad-core processor. Dengan skrin 5.55” HD Super AMOLED pastinya korang akan lebih seronok untuk melukis, menulis note, main games dengan lebih feeling dan banyak lagi fungsi yang bakal membuatkan korang tersenyum bangga.
Plussss dengan Kamera 8Mp haaa tak payah risau dah nak beli kamera lagi tapi paling best sebab Galaxy Note II nih dilengkapi dengan 64GB via microSD. Amacam? Besar gila space dia jadi sesuailah untuk korang yang suka bergambar, upload file dan jugak download movie. Nak lebih info tentang Samsung Galaxy Note II nih, korang boleh masuk sini :

No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee