Thursday 18 October 2012


Nuffnangx Kini bakal Panas seperti Instagram


Salam..
20120918 085411 Nuffnangx Kini bakal Panas seperti Instagram
Korang mesti dah tahu kan baru – baru ni nuffnang ada melancarkan aplikasi terbaru iaituNuffnangx yang mana boleh diaccess sekiranya korang merupakan pengguna Android dan Apple IOS. Mudah jek kalau pengguna samsung macam aku pergi jek kat Playstore taip NUFFNANGX lepas tu download. Kali ni aku nak bagi brief sikit bagi korang yang memang suka online via smartphones. 
Apa benda Nuffnangx ni? Mesti ramai yang blur tapi aku cuba fahamkan untuk korang walaupun aku masih baru. Nuffnangx ni kiranya aplikasi lebih kurang instagram atau senang ceritanya kita boleh panggil sebagai Instablog. Maksud aku, kalau sebelum ni setiap masa korang ambik gambar upload kat instagram tapi kali ni setiap kali online time tengah upload tu haaaa boleh buka blog yang korang suka siap boleh tahu news terkini dengan pantas tanpa buka laptop.
nuffx Nuffnangx Kini bakal Panas seperti Instagram
Nuffnangx kiranya chanel terbaru yang memudahkan korang membaca apa saja maklumat dari blog yang korang suka contohnya artis, fitness, memasak siap korang boleh tahu blog mana yang tengah memberikan content menarik untuk difollow.
 Nuffnangx Kini bakal Panas seperti Instagram
Kenapa aku nak korang register? Haaaa bagi mereka yang rasa nak menang duit FREE USD10, 000, inilah masanya dengan mintak kawan – kawan follow blog dan boleh menang duit tanpa pening kepala. Tawaran ni tak lama pun cuma sebulan jek dengan download aplikasi Nuffnangx kat smartphones lepas tu search pahfau.com  Alaaa kalau korang baik hati kan, mehlaa follow blog aku. Hikhik

20120918 214857 Nuffnangx Kini bakal Panas seperti Instagram
Lepas instal Apps Nuffnangx kat smartphones terus register dengan facebook dan boleh pilih blog mana yang korang suka baca tapi jangan lupa blog aku sekali. Banyak kali nih ingatkan korang. Tak menang tak tahu lah. ^_^
2012 09 21 21 50 39 deco Nuffnangx Kini bakal Panas seperti Instagram
Gambar ni aku amek dari google jek. Haaaaa nampak tak Icon Nuffnangx tu? Dah keluar icon tu kiranya lepas ni, setiap kali online bolehlaaa baca blog setiap masa di mana saja. Kepada yang follow blog aku, terima kasih tau. Sayang korang sangat. Heeeeeee.
P/s: Kepada yang belum instal tu, apalagi jomla join sekarang. Nanti orang lain dah demam Nuffnangx dulu korang baru terhegeh-hegeh kan dah tak best? Mehlaa jadi antara yang terawal install aplikasi best ni ye!

2 comments:

Anonymous said...

akak pun dah download hari 2...

Unknown said...

ok kta bole ber blog dgn nuffnang by nset huhuhuhuh

 
Designed by: Ayesha Ramlee