Tuesday 9 October 2012

OH LAWAK

GAMBAR HIASAN

Dalam dunia ini kalau lelaki yang minat kucing memang ohsem gila la..., perempuan kalau tau lelaki suka dan bela kucing mesti akan cepat jatuh cinta sebab bagi seorang perempuan lelaki yang bela kucing ini mempunyai jiwa yang sangat lemah lembut...majoriti lebih kepada perempuan ahak ada yang mengangguk kepala tanda setuju dengan fakta aku..('',)
kecoh je lebih padahal aku pun takda bela kucing hihi.., tapi agak respek jugak la kalau lelaki yang bela kucing ni.., 
************************

KISAH BENAR
Al Kisah gua nak cerita ini ialah mengenai kucing digilis kereta...!!

Lokasi : Presint 15
Masa : Tak ingat

Pada suatu hari kisah tragis ini telah terjadi pada aku.., sedang duduk sambil meneguk air milo ais kurang ais menggunakan cawan milo free, tiba-tiba tengok ada seekor kucing yang umurnya tidak pasti berapa.
Dia main kejar-kejar dengan lipas..biarkan sahaja sambil meneguk seteguk lagi milo ais.., selang beberapa minat lepas itu entah macam mana lipas itu lari tengah jalan aku pun biarkan sahaja..,
Entah kucing itu bangang ke apa.., dia pergi kejar jugak lipas itu.., dalam pada masa yang sama kebetulan ada kereta lalu.., kucing itu dengan tidak perasan tiba-tiba PANG...!!!!!
Kucing itu kena gilis dengan kereta itu sampai lenyek.., kesian gila kot..!!! lepas itu boleh pulak lipas itu gelak..!!! siot betul..!!! lalu hati kecil  berkata
"bodoh punya cerita Oggy and The Cockroaches"
lepas itu terus tutup TV...('',)
*sumber dari kartun jam pukul 2pagi layan bersama isya*
Sekian...Peace (^_^)
p/s :  korang ada bela kucing dak..??


No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee