Monday 31 December 2012

Sambungan 4 hari lalu + 3

fleshback

261212 : Ngam2 selepas doktor round aku tpn mak dan tnya bila boleh blik mak kata kemungkinan hari jumaat rasanya , tekanan darah + kencing manis makin berkurangan cuma doktor kata perlu istirehat secukupnya.alhamdullillah lega rasanya bila dgr berita itu.

271212 : Aku sibuk bekerja pagi sampai la terlupa nk kol mak mmg aku x dpt tgk mak kerna malam aku kena attend dinner ortho night....just blik pun da nk blik cuma dpt berckp sekejap jer....my mom just 2 say dont worried me ( mom ) .

281212 ; happy friday coz mak da boleh keluar jam 530pm adik aku yg no3 ambil...+_^

291212 : Melawat mak dirumah petang bru sampai sebab kerja pg seronok bila tgk mak, 2 ari aku x dtg jengok ada shj yg diceritakannya....+_^  apa pun syukur mak da kembali sembuh wlaupun bukan sepenuhnya.....




2 comments:

THE AUTHOR said...

Datang sini nak mengucapkan Selamat Tahun baru 2013....semoga persahabatan kita kekal berkekalan

Unknown said...

hanif:slmat thun bru juga...sya pun sma jgk encik hanif +_*

 
Designed by: Ayesha Ramlee