Sunday 16 December 2012

HILANG


Alamak hilang??? apa yg hilang ia hadohai :( aku punya cincin hilang sob...sob...sob...bru perasaan blik dari berjalan sampai rumah aku terus cari semuanya udah di geledah tiada  juga actually cincin itu adalah cincin aku beli guna duit mas kawin memang terlalu sayang 2 tahun lebih pakai dijari manis aleh2 hari ini hilang...:(
mahu x frust yg seben plak bila bg thu bole plak ckp "sampai hati u hilangkan pemberian yg i bg"...argghhhh memang menyesakkan fikiran dan nafas untuk enam puluh saat.

Kisahnya bermula bila tengahari tadi mahu keluar pergi kenduri kawin pakai la cincin di tangan seingat memang pakai x kan bole terlucut dijari pelik gk.sebelum ini ok what....kn kn kn kn ...bila habis kenduri dalam keta ckp ngn seben "eh u mne cincin i ek rsanya i pkai " seben jawab " maybe u x pkai  kt rumah la tu" aku pula balas "owhh maybe la kot"(dalam hati terdetik mcm ada something yg hilang) ermm pikiran abaikan mood jalan-jalan.

Itulah kisahnya , kisah disebalik cincin aku yg hilang x thu la kemane hopefully dpt jumpa i need my ring , itu jer bole aku coretkan sekian sedih...sedih....sedih....sedih.........arghhhhhhh help....sesak nafas :( terima kasih kerana sudi membaca sekian.


No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee