Monday 17 December 2012

ME LIKES THE CAMERA!

Okay i , mengakui sometimes ,during my free time ,i like take some pictures of myself ,bila aku tiada melakukan apa-apa,aku akan tangkap gambar sendiri.hehe itu juga salah satu hobi masa lapang aku...hahaha.Kebiasaanya bila i menunggu orang , bosan ,tempat yg menarik mood bergambar pun datang..

ha gambar ini semalam jer aku tangkap dalam kereta on d way klcc mood ok dan bosan anak pun tido atas pangkuanku bole jer tgkp gambar kan heheheehe

Tetapi ini tidak berlaku sgt kerap kerana bila aku sgt sibuk atau sedih ker x lyn da gambar *ehems* korang pun mesti juga suka bergambar especially if you're girl?:P eh jangan tipu jangan tipu !tu bukak facebook,twitter and instgram profile pictures tu.tu bukan gambar syok sendiri tu ha? ha?


everywhere i go take one pictures myself :)

Sekarang ini my princess isya pun da pandai bergambar dgn gayanya asal snap saje ada gaya yg dibuatnya....the next thing you kow ,you see....


all over my phone's gallery folder isya have pictures


sighs ,meja mkn pun dia cuba snap gambar sndr tapi tepon tiada camera anakku...anakku...kuat berangan jugak kamu ye?

oh well ,mana nak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi ,ye tak?


okey publish...(mulut uurrrmmm)memang candit isya noty gurl :)




No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee