Tuesday 11 December 2012

PLAN PERCUTIAN 2013

OMG bru 5 hari x update blog rindu giler...blog nie ibarat sebahagian koleksi peribadiku dan diariku didunia cyber ini...korang mcm ne plak?ape pun enjoy reading my blog...hehehehe..sebenarnya aku nk cerita pakej percutian 2013 yg akan aku pergi , first time booked hotel melalui website www.StreetDeal.com di &&^^^%##  eh rhsia la ia....nnt bila sudah pergi aku akan update percutianku.

Website yg aku promot memang smuanya menawarkan pakej percutian yg murah....selain dari itu ada juga restoran , hotel , barangan yg korang boleh perolehi dengan click sajer lps tu klu suka bca introduction dan accept bole la guna maybank2u or kredit card dan lain -lain  ,  sebenarnya sama jer dengan groupon aku pun x thu juga kwn yg perkenalkan ...memang best la kan.tp kena ingt lps korang da bank in print kertas dan tunjukkan pada mne2 penginapan yg korang hendak pergi bercuti ataupun makanan serta barangan kata orang sebagai bahan bukti.

Kali ini plan percutian aku yg rancang dan surprise utk my seben ...dia x thu pun aku da booked hotel tp sajer jer bg thu suruh mintak cuti pada tarikh &%%%& hehehe...utk istirehat dekat rumah konon2 hahahaha tp hari ini rhsia terbelang sudah pecah seben da bca kertas percutian..huhuhuh ini angkara mengemas rumah bersama.ape pun seben happy ^_+.

ok last entry aku sambung cerita percutianku 2013 later...dalam Malaysia jer huhuhuhuhu ...




gambar dibawah ini adalah gambar honeymoon di langkawi 09/06/2010
hanya utk tatapan kenangan wktu bru berkahwin mmg ohsemm  abaikan pose gedik laki (suamiku)





2 comments:

Anonymous said...

waaah, jauhnya jln isya bawa ke? klu nk akk jg kan boleh je. p anymon lagi.... maybe kali ni anak saudara baru kot. kenyit mata sikit ;-)

Unknown said...

xde la jauh sgt huhuhhuhu isya haruss kna bwa kemane2.....hhaahahahahha alamak insyallah klu ada rezeki kan.....nk jga ke?aduh budak nie(isya)nakal abes kan umh akak lintang pukang.....

 
Designed by: Ayesha Ramlee