Tuesday 18 September 2012

Cerita Aku & Fareeda

Ini pula pasal tudung fareeda sekarang ini berlambak orang pakai tudung fareeda tapi aku hendak cerita ada jugak orang sekeliling aku tidak kenal tudung fareeda.Sejak kebelakangan ini aku hampir tidak waras start sebelum raya sampai la kehari ini asyik ke butik fareeda di bangi, ini semua gara- gara patern tudung yang gojes.

Setiap kali time tiada keje confirm bukak fb sebab hendak tengok reseller upload stock terkini ...Semuanya hendak mendera batinku............kejammmm!!!!!

Sekarang ini seben aku pun sudah terperasan kemaruk aku yang menjadi - jadi ,  ape hendak buat sudah kena sampuk fareeda..ikutkan je la...dan bulan ini dapat dana dekat en.seben aku yang sangat memahami kehendak si isteri yang sedang meracau ini hahahahahahha...dapat rozana leopard inggeris terbaru hhehehe

Dan hari ini juga aku pergi hantar tudung - tudung yang sudah lama tidak basuh untuk buat dry cleaning ,  hendak basuh sendiri dekat rumah tidak sempat lagi pun aku bukannya seorang yang teliti hendak buat keje- keje yang cerewet ini .Sesampainya kedai dobi akak dobi pun kata cantiknya adik beli dekat mane tudung ini?tudung cap ape?berape ringgit ? bertalu - talu soalan dia uih aku pulak jadi tersipu - sipu .

   anyway thank to fareeda...u make me so pretty....whahahwhhahahwhahahah

tudung mawar

tudung sofiyya

antara koleksi tudung - tudung  fareeda

2 comments:

Asmar Arafad said...

Blogjogging here, done follow, jom singgah teratak saya
http://asmarpunyablog.blogspot.com

Unknown said...

ok i follow u.....

 
Designed by: Ayesha Ramlee