Thursday 16 August 2012

BAJU RAYA 2012

ASSALAMMUALAIKUM W.B.T..Hai kwn2 semua.. macam mana puasa harini??alhamdulillah da 27 Ramdhan dah kite kan..bape ari da korg tinggal puase?aku setakat ni, 5 hari jer...;)moge2  amalan kita di bulan puase yg penuh berkat ini di terima..amin..Orite..
cukup untuk mukadimah.. hehe..

So baju raya tahun neh, aku request DRESS. Wakakaka, macam trend je dress sekarang. Lebeh kurang la..

aku percaya setiap org mesti dah ade baju masing2 kan..especially those yg beli online or ready made..sekarang ni yg tengah HANGAT ialah baju JOVIAN MANDAGIE (JM) kan kan kan..sampai berebut org membelinye tak kira la kat ZALORA ke kat FIRST LADY(FL) ke..mcm pisang goreng panas...letak je habis..serius cantekkk..aku pon suke..tp kalau tak pikir baju raye aku yg sudah pon BURST bajetnye CONFIRM aku pon sambar sehelai..hikhikhik..biarlah aku tengok je org pakai baju JM tuh...*pasrah* 

Tudung thun ini ialah FAREEDA..kat sini je dah berjam2...seronok budak yg melayan kami tu..banyak hasilnye utk hari tu..walaupon mungkin pening melayan kami ni tp aku rase budak senyum kot..banyak dah kami borong kat fareeda...pastu terus tuju balik..pabila sudah dapat


finally ini lah tema bju rya kmi thun nie +_<

No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee