Thursday 23 May 2013

TRIP SUNGAI CONGKAK


Assalamualaikum w.b.t

trip mandi manda di sungai congkak , selangor dekat sahaja perjalanan pun tidak memakan masa berejam atau berhari2...ini cerita 2 minggu yg lepas bru nk update cadangnya nk pergi satu family aku tapi semuanya ada hal so kesimpulannya family aku sahaja la pergi :)

Pagi-pagi aku da bangun sebelum bergerak untuk masak nasi lemak dan telur mata bekalan sarapan pagi sampai sahaja di sungai congkak tidak ramai orang alhamdullillah . Kami sewa pondok yg tertutup untuk menukar baju,santai dan tidur sebelum pintu masuk sungai congkak,sewa satu pondok harganya rm10 ringgit dan parking rm5 tapi tidak berapa lawa sangat pondoknya cukup untuk aku berteduh satu keluarga itu da cukup bagi aku.


ninie pondoknya dan sarapan pagi kami di hari ahad 12/5/13

Gambar: #weekendday#picnic#pahfau#family#photofamily#picoftheday#photo_shoot#sungaicongkak##hululangat#

airnya sangat sejuk dan batunya tajam bila dipijak hati2 ia kawan2 kalau bawa anak 

Gambar: #cintahatiku#princess#seben#justfunny#happyday#picsunday#120513#weloveuall#tilljannah#snap#whatido#

telatah dua beranak

Gambar: oh sejuknya. agaknya tu yg di perkatakan isya*ragam 2 beranak umie yg suka tgkap pic candit u all*

suka tangkap pic loving couple diatas hihihihihih


ayah: si renjis2 di bilis  kenakan isya 

isya : gelak 2 ( kihhhkihhhhkihhhh )


best sangat airnya sejuk walaupun matahari da naik dan cuaca yang panas 


us love u all till jannah 



tengok tu nakal isya anak ayah katakan ialah mana tidaknya dari usia farisya 3 bulan kalau aku kerja malam atau weekend kerja ayahnya la jadi pengasuh memang tabik spring dekat suamiku syukur sangat dapat suami yang memahami dan pandai masak juga so aku tidak perlu risau untuk tinggalkan mereka berdua dirumah :)


please please.........please....please.....



sesi pembelajaran berenang 


untuk 3 jam berendam isya mengalami kesejukan 


beli ditepi pintu masuk satay ikan dan air cendol yang sangat sedap dan ada jugak restoran untuk singgah makan tengahari...

interprem jap hihihhihi socantek view


KAMI

oke happy fun reading my blog udah abes....alhamdullillah sungguh menyeronokkan :) 






















No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee