Friday 4 January 2013

ORHTO NIGHT

setelah sekian lama baru terasa nak hapdate blog tentang dinner aku
sori la before ni sangat sangat sangat busy + malas + takde mood
3 rasa bercampur menjadi satu


ekceli dinner aku dh berlangsung last week iaitu  28 Disember 2012
bertempat di Palm Garden Padang Golf, Putrajaya
dan bertemakan "Bollowod"
memang aku belasah jer pakai baju beb, opkoslah kena pakai baju bollowod tp aku pakai dress peplum at zawara collection tapi rasanya ramai je out of theme
ikutkan rasa malas nak hapdate tpi entry aku ini da lma tersimpan dalam draft so tggu publish jer
untuk pengetahuan korang,
aku first time attend selama 4 thun bekerja huhuhuhu.aku plak wakil dari dewan bedah team ortho utk kesana  bg support kpd department orthopedic katakan.


secara keseluruhan, ok la dinner kali ni
tapi aku sangat tak berpuas hati
sangat tak berpuas hati
sebab


.
.
.

.
.

aku tak menang cabutan bertuah.
aish!! apsal selalu tak bertuah neh
kecewa kecewa



geng 3 girl operation theathre  yang pergi malam tu
lepas je dinner tuh, kami on da way nk blik boleh plak sesat jalan.tapi pape pun sampai juga rumah dan  sangat enjoy
dapat mencipta kenangan manis bersama team orthopedic department.


ratu pearl at zawara collection 


No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee