Tuesday 22 January 2013

MY BIRTHDAY CELEBRATION

Moshi moshi(strawbery cinta)....blogger how are u today?semoga aku doakan korang semua sihat selalu ia...back to title birthday celebration  pada hari sabtu lepas 19/01/2013 ....thank cik seben for celebration dan surprise belated d tmpat keje semalam memang aku terkejut gak la..mode :happy daaa.....

first cerita pasal birthday celebaration disebabkan jatuh hari sabtu aku plak keje last malam sanggup beb byr org utk buat kerja aku last2 tggu punya tggu cik seben ada kerja sampai malam...cerita sedih jap...sob..sob..sob..balik jer seben suruh siap2 makan malam kt luar...mode pun happy blik ,sampai jer restoran penang village alamanda seben ckp "dia x pernah lupa hari2 penting dlm hidup dia "wktu itu airmata jatuh rsa bersalah pun ada...huhuhuhu*sambil lap air mata*


2nd day  semalam di tempat kerja waktu itu aku kerja petang kes panjang gila pasal seorg minah bunuh diri ditengah jalan bergaduh dengan suami sambil anak menyaksikan sekali yg dasatnya dan menderita minah nie la abes tangan kaki semua masuk besi kan gila nmanya abes2  pun...jgn sampai bunuh diri  dpt akibatnya..syg seribu kali sayang dah la cantik..huhuuhh eh melalut plak ok kta pergi blik kpd sub  title lps tu someone doktor "sharipah u punya birthday ke today?" aku kta "no la belated birthday" doktor: "wahh surprise" sn epah: ape surprise?mhu bg hadiah ke?hihi doktor :"x la your husband send kek kt reception " sn epah: owhh i see what dc my seben send kek are u sure? "dc: yes i sure u see " aku pun berlari anak pergi ke reception so shocked!!!sambil senyum dan gembira bwa  kek ke pantry makan beramai2....kesimpulannya sayang itu tidak perlu diungkapkan tapi ckup dengan pemberian dan keikhlasan wlaupun tidak seberapa tpi aku sungguh happy dan berterima kasih syukur ada seben yg menyayangiku.....+_* ok upload pic and video tengok jangan x tengok !scroll down bebeh ...peace...












2 comments:

Anonymous said...

sama je suara fauzi eak, pemalu lupanya adik akak nie.. happy birthday to my cousin, semoga menjadi anak, wanita, isteri, ibu yang lebih matanng dalam segala hal. anak sulong je ke, second dan seseken2 mana? =)

** kenyit mata belah kanan,jelehkan lidah sikit belah kanan jugak.. ;p hehe

Unknown said...

ayesha ramlee: hihihhiihi ckit2 jer..huhuhuh kak tqvm kak..hopefully cpat sembuh ia...

 
Designed by: Ayesha Ramlee