Wednesday 4 July 2012

ASSALAMUALAIKUM

Disebabkan suda lama tidak mencoretkan alkisahh mlm nie aku nk bercerita psal diri sendiri la...hehehe.

aku nie merupakan seorg blogger yg bru dan ingin mencri kwn2 dan berkongsi cerita dan membaca apa sahaja cerita dari teman2 ku di blogger.Aku seorg yg kuat menangis ttpi tidak menunjuk dan cpt mengelabah dan gopoh dlm sgla hal.Skrg nie berumur 25 thn tua suda huhuhu mempunyai seorg anak dan bekerja sbgai jururawat terlatih di hospital putrajaya.Namun disebabkn masa yg mencemburuiku aku pyhh gk la nk coret apa2 alkisah tntg driku dan keluargaku.

PRINSIP AKU?
"Kegagalan pertama, tidak ianya terus gagal: tetapi ianya kan membangkitkan cita cita yang bersemangat lagi teguh bagi sesiapa yang pernah mengalaminya "

No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee