Monday 18 February 2013

PENGASUH BARU

Ye...umie sedang dalam usaha mencari pengasuh baru untuk anak umie..seriusly, setiap kali fikir ttg tempat tinggal anak2 ni, memang rasa sedih sangt2..memikirkan anak2 yg bakal dijaga oleh org lain, mmg isu besar bg umie.sepanjang masa akan fikir ttg keselesaan, keselamatan n keceriaan ank2 kat tpt orang,,=( 

BTW, kali ni terpaksa cari pengasuh baru sbb pengasuh skrg isya tidak mahu makan dan minum sepanjang penjagaan bygkan klu 7jam dia tidak makan dan minum hnya isap puting jer.memang lemah badan..tp bila ambik dan bawa balik umh abes 2 botol dan makan roti macam ne tu?salah penjagaan ke?:(....memandangkan seben aku pun sudah tukar tempat kejer kpd syif aku mengambil kata sepakat utk menghantar rumah mak tp jgn salah sangka bkn mak aku yg jga tp adik aku yg no 6....paham2 jer la dua2 syif memang pyh .......


Now Farisya dah setahun 8 bulan....genap seminggu berada dirumah pengasuh baru (adik aku) honestly aku sangat berpuashati sebabnya anak aku sudah boleh makan seperti biasa x sabor rasanya nk timbang berat tq Allah kerana memberi petunjuk dan tqvm to adik n mak aku yg support serta bg semangat pada family aku sesungguhnya Allah saja yg dpt balas jasa mereka dunia dan akhirat....amin...



pic nie aku ambk kat fb kakakku .....huhuuhhu 

Gambar: Sepupu sepapat (",)

nmemandangkan kakak aku bercuti di kl so dia bwa ank aku berjalan sepetang di taman...



No comments:

 
Designed by: Ayesha Ramlee